Subaru Forester
Subaru Forester je čtyřkolka z trochu jiné kategorie, než čtyřkolky, o kterých jsem tady dosud psal. Odpovídající kategorie pro srovnání by byl třeba Land Rower Evoque nebo Volvo XC60.
To co ho spojuje s Dusterem je fakt, že se Jedná o SUV s vyjímečně dobrými vlastnostmi i při jízdě v terénu. K tomu přispívá ojedinělá konstrukce závěsů kol a poměrně velká světlá výška vozu 220mm. Automobil je vybaven dvoulitrovým benzinovým motorem o výkonu 177kW a automatickou převodovkou. Vůbec lze říci, že v autě je automatické téměř všechno a pokud si zvolí "x"-režim (inteligentní automatické nastavení) tak na řidiče nezbývá jiná práce než otáčet volantem. Mimo to lze zvolit sportovní režim "s", který přiblíží charakteristiku vozu sportovněji laděným vozům a umožní se dosáhnout rychlosti 100km/h za cca 7,5 s. Pokud ani to z nějakého důvodu řidiči nevyhovuje, může většinu automatik vyřadit a ovládat vše manuálně. Ale nic z výše popsaného jsem neměl možnost vyzkoušet, takže to ani nechci více hodnotit a více komentovat.
Rozhodně svezení ve Foresterovi je velmi příjemné a při jízdě po silnici jsem taky nepřišel na nic, co bych mu vytknul.
Tolik jen krátce k této čtyřkolce.